Polityka prywatności

Polityka Prywatności firmy ALIMAR
właściciela platformy alimar.net.pl

§1. Informacje ogólne

  1. Administratorem danych jest Alimar z siedzibą w przy ul. Ciepłownicza 3 49-305 Brzeg, NIP: 747-050-58-82, REGON:, reprezentowaną przez: Jan Dorociak. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
  2. Dla interpretacji terminów stosuje się słowniczek Regulaminu lub tak jak zostało to opisane w Polityce Prywatności (jeżeli wynika to bezpośrednio z opisu).
  3. Na potrzeby lepszego odbioru Polityki Prywatności termin „Użytkownik” zastąpiony został określeniem „Ty”, „Administrator” – „My”. Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  4. Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).
  5. Dane osobowe podawane w formularzu na landing page’u są traktowane jako poufne.

§2. Administrator Danych

1. Usługodawca jest administratorem danych swoich klientów. Oznacza to, że jeśli posiadasz Konto na naszej stronie, to przetwarzamy Twoje dane jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, stanowisko, miejsce pracy, adres IP. 

2. Dane osobowe przetwarzane są: a. zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, b. zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności, c. w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną, d. w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą: 

3. Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 

4. Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: phualimar@gmail.com

5. Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych. 6.

6. Usługodawca ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania). 

7. Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych. 

8. Usługodawca nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.. 

9. Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy. 

§3. Pliki cookies

1. O niniejszej polityce plików cookies. Niniejsza Polityka dotycząca plików cookies wyjaśnia, czym są pliki cookies i jak ich używamy, rodzaje plików cookies, których używamy, tj. Informacje, które zbieramy za pomocą plików cookies, oraz sposób ich wykorzystywania oraz sposób kontrolowania preferencji dotyczących plików cookie. Więcej informacji o tym, jak wykorzystujemy, przechowujemy i zabezpieczamy Twoje dane osobowe, znajdziesz w naszej Polityce prywatności. W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę z Deklaracji plików cookie na naszej stronie internetowej. Dowiedz się więcej o tym, kim jesteśmy, jak możesz się z nami skontaktować i jak przetwarzamy dane osobowe w naszej Polityce prywatności. Twoja zgoda dotyczy domen: szkoladoskonalenia.pl

2. Czym są cookies? Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które służą do przechowywania niewielkich informacji. Są przechowywane na Twoim urządzeniu, gdy strona jest ładowana w Twojej przeglądarce. Te pliki cookies pomagają nam w poprawnym funkcjonowaniu strony internetowej, zwiększaniu jej bezpieczeństwa, zapewnianiu lepszych wrażeń użytkownika oraz w zrozumieniu, jak działa strona internetowa i analizowaniu tego, co działa i gdzie wymaga ulepszeń.

3. Jak używamy cookies ? Podobnie jak większość usług online, nasza witryna wykorzystuje pliki cookies administratora i podmiotów zewnętrznych do kilku celów. Własne pliki cookies są w większości niezbędne, aby witryna działała we właściwy sposób i nie zbierają żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika. Pliki cookies stron trzecich używane w naszej witrynie służą głównie do zrozumienia, jak działa witryna, w jaki sposób wchodzisz w interakcję z naszą witryną, do zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, dostarczania reklam, które są dla Ciebie istotne, a także w celu zapewnienia lepszego i ulepszonego użytkownika doświadczenie i pomóc przyspieszyć przyszłe interakcje z naszą witryną.

4. Jakiego typu cookies używamy?

Niezbędne: Niektóre pliki cookies są niezbędne, abyś mógł doświadczyć pełnej funkcjonalności naszej witryny. Pozwalają nam utrzymywać sesje użytkowników i zapobiegać wszelkim zagrożeniom bezpieczeństwa. Nie zbierają ani nie przechowują żadnych danych osobowych. Na przykład te pliki cookie umożliwiają logowanie się do konta i dodawanie produktów do koszyka oraz bezpieczne dokonywanie płatności.

Statystyki: Te pliki cookies przechowują informacje, takie jak liczba odwiedzających witrynę, liczba unikalnych odwiedzających, które strony witryny zostały odwiedzone, źródło odwiedzin itp. Dane te pomagają nam zrozumieć i przeanalizować, jak dobrze działa witryna. i gdzie wymaga poprawy.

Marketing: Nasza witryna wyświetla reklamy. Te pliki cookies służą do personalizowania reklam, które pokazujemy, aby były dla Ciebie znaczące. Te pliki cookie pomagają nam również śledzić skuteczność tych kampanii reklamowych. Informacje przechowywane w tych plikach cookies mogą być również wykorzystywane przez zewnętrznych dostawców reklam do wyświetlania reklam w innych witrynach internetowych również w przeglądarce.

Funkcjonalne: Są to pliki cookies, które pomagają w niektórych nieistotnych funkcjach na naszej stronie internetowej. Funkcje te obejmują osadzanie treści, takich jak filmy lub udostępnianie treści witryny internetowej na platformach mediów społecznościowych. Preferencje: Te pliki cookies pomagają nam przechowywać Twoje ustawienia i preferencje przeglądania, takie jak preferencje językowe, dzięki czemu masz lepsze i wydajniejsze wrażenia podczas przyszłych wizyt w witrynie.

5. Jak mogę kontrolować preferencje dotyczące plików cookies? Jeśli zdecydujesz się zmienić swoje preferencje później podczas sesji przeglądania, możesz kliknąć kartę „Polityka prywatności i plików cookies” na ekranie. Spowoduje to ponowne wyświetlenie informacji o zgodzie, umożliwiającej zmianę preferencji lub całkowite wycofanie zgody. Oprócz tego różne przeglądarki zapewniają różne metody blokowania i usuwania plików cookies używanych przez witryny internetowe. Możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki, aby zablokować / usunąć pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak zarządzać i usuwać pliki cookies, odwiedź wikipedia.org, www.allaboutcookies.org.

§4. Cele i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez Administratora na podstawie:

  1. niezbędności do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), odrębnie dla celu:
  • świadczenia usługi newsletter,
  • korzystania z formularzy zgłoszenia na szkolenie,
  1. zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w celu prowadzenia marketingu podmiotów współpracujących z Administratorem,
  2. prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), odrębnie dla celu:
  • marketingu produktów i usług własnych Administratora, w tym w celach analitycznych i profilowania, gdzie uzasadnionym interesem Administratora jest prowadzenie marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług. Profilowanie danych ma na celu przygotowanie oferty produktów Omni Modo uwzględniającej preferencje użytkowników Portalu,
  • korzystania z formularzy kontaktowych udostępnionych przez Administratora na Portalu, gdzie uzasadnionym interesem administratora jest opieka nad użytkownikami Portalu oraz udzielanie odpowiedzi na zadane pytania,
  • obrony przed ewentualnymi roszczeniami, gdzie uzasadnionym interesem Administratora jest dochodzenie lub obrona roszczeń.

§5. Informacje o formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Dane z formularzy zapisów są wyświetlane na stronie szkoladoskonalenia.pl.
  4. Dane osobowych podane w formularzu zapisów są rejestrowane przez Administratora strony w rejestrze (RODO).
  5. Osoba, która wypełni formularz zapisów ma prawo do wglądu, modyfikacji i żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie

§6. Prawo do sprzeciwu

  1. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Państwa dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Państwa danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub Państwa dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  2. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzystasz z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu.
  3. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.

§7. Okres przechowywania danych

Państwa dane osobowe wynikające z zawartych umów lub przesłanych pism będą przetwarzane przez:

  1. okres przez jaki są świadczone usługi;
  2. okres, który jest niezbędny do obrony interesów Administratora;
  3. okres na jaki została udzielona zgoda;
  4. okres przez który przepisy prawa mogą obligować podmiot PATH Szkoła Doskonalenia do przetwarzania danych przez określony czas (np. ustawa o rachunkowości);
  5. zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes Administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.

§8. Odbiorcy danych

Państwa dane mogą zostać przekazane:

  1. kancelariom prawnym i firmom prawniczym, którym podmiot PATH Szkoła Doskonalenia. zlecił np. prowadzenie postępowania;
  2. portalom społecznościowym, dostawcom płatności, podmiotom zapewniającym nam wsparcie techniczne;
  3. podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;

§9. Prawa osób, których dane dotyczą:

. Przysługujące prawa:

  1. Prawo dostępu do danych. Mają Państwo prawo uzyskać informację odnośnie przechowywanych przez nas danych osobowych na Państwa temat, w tym kopię tych danych.
  2. Prawo do sprostowania danych. Mają Państwo prawo żądania sprostowania Państwa danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania mają Państwo prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.
  3. Prawo do usunięcia danych. Mają Państwo prawo domagać się usunięcia Państwa danych osobowych przechowywanych przez nas w następujących przypadkach:
  • Państwa dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane,
  • cofnęliście Państwo zgodę , na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
  • wnieśliście Państwo sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub sprzeciw dotyczy przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego,
  • dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
  • dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie krajowym,
  • dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego, o których mowa w art. 8 ust. 1 RODO.
  1. Prawo do przenoszenia danych. Mają Państwo prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe dotyczące Państwa, które nam dostarczyliście, jeżeli przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie zgody lub umowy oraz w sposób zautomatyzowany. Jeżeli domagają się Państwo przesłania tych danych do innego administratora danych, zostanie to zrealizowane, o ile istnieje taka możliwość techniczna.
  2. Prawo ograniczenia przetwarzania danych. Mają Państwo prawo zażądać, aby przetwarzanie Państwa danych osobowych zostało ograniczone, w następujących przypadkach:
  • kwestionują Państwo prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Państwo sprzeciwiacie się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
  • nie potrzebujemy już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one Państwu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
  • wnieśliście Państwo sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.
  1. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeżeli Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, mają Państwo prawo do sprzeciwu w dowolnym czasie wobec przetwarzania, zgodnie z art. 21 RODO.
  2. Prawo do wycofania zgody. Mają Państwo prawo do wycofania wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnej chwili. Odwołanie zgody na przetwarzanie nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.

Jeśli chcą Państwo skorzystać z przysługujących Państwu praw prosimy o przesłanie do nas wiadomości na adres: alimar.net.pl lub pocztą tradycyjną na adres Ciepłownicza 3, 49-300 Brzeg

Bezpieczeństwo danych osobowych jest dla nas priorytetem, jeśli jednak uznają Państwo, że przetwarzając Państwu dane osobowe naruszamy przepisy RODO, mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§10. Informacja o dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, niemniej jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy przez PATH Szkoła Doskonalenia. Skutkiem niepodania danych w zależności od celu, w jakim dane są podawane może być:

  1. brak możliwości zarejestrowania się w serwisie rejestracyjnym i zakupu przedmiotu, szkolenia,
  2. brak możliwości śledzenia i pobierania treści prowadzonych przez naszą stronę,
  3. brak możliwości korzystania z usług PATH Szkoła Doskonalenia.

§11. Zmiany w Polityce prywatności

W celu zapewnienia, iż Polityka prywatności Portalu spełnia przez cały czas aktualne wymogi nałożone w przepisach prawa, zastrzegamy sobie prawo do wnoszenia do niej zmian w dowolnym czasie. Powyższe ma również zastosowanie w przypadkach, gdy Polityka prywatności wymaga zmian w celu objęcia nią nowych lub zmienionych produktów lub usług Portalu.

      Pozostańmy w kontakcie

      ul. Ciepłownicza 3

      49-305 Brzeg

      (77) 411 – 49 -77

      phualimar@gmail.com

      Godziny otwarcia

      Poniedziałek: 6:00 – 18:00
      Wtorek: 6:00 – 18:00
      Środa: 6:00 – 18:00
      Czwartek: 6:00 – 18:00
      Piątek: 6:00 – 18:00
      Sobota: 6:00 – 18:00
      Niedziela i święta: Zamknięte